IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

CES 2012: عرضه تبلت ایسوس ویندوز ۸ و ترانسفورمر پرایم ۳G

 عرضه تبلت ایسوس ویندوز 8 و ترانسفورمر پرایم 3G


ظاهرا ایسوس نتوانست تا CES 2012 برای اعلام برنامه های خود در مورد تبلت های جدید این شرکت صبر کند و در کنفرانس خبری که در تایپه برگزار شد اطلاعاتی را در اختیار گروه های خبری قرار داد .

قبلا خبر ها و شایعاتی در مورد اینکه ایسوس برنامه هایی برای تولید و عرضه تبلت ARM بر اساس ویندوز ۸ داشته باشد ، اعلام شده بود , حتی صحبت هایی در مورد ترانسفورمر پرایم بود که بعد از اندروید ۴ , ویندوز ۸ برای این تبلت عرضه خواهد شد . اما بالاخره Samson Hu معاون رئیس و یکی از مدیران اصلی گروه Eee Systems Business تایید کرده است که ایسوس تبلت ARM و ویندوز ۸ خود را تا قبل از پایان سال میلادی عرضه خواهد کرد . با توجه به اینکه بیش از ۱۱ ماه تا پایان سال مانده است به نظر نمیرسد که ایسوس از طرح های قدیمی و مدل های حال حاضر خود برای تبلت ویندوز ۸ خود استفاده کند .

به گزارش پی سی وار در جریان این کنفرانس خبری , خبرهای خوبی نیز برای دارندگان و هوادارن تبلت تازه عرضه شده ترانسفومر پرایم اعلام شد. اگر شما هم از اینکه ترانسفورمر پرایم در نسخه ۳ جی عرضه نشده است ناراحت شده اید , ایسوس اعلام کرده است که نسخه ۳ جی این تبلت ۴ هسته ای در ماه مارس میلادی وارد بازار خواهد شد . همچنین ترانسفورمر پرایم های جدید با GPS های قوی تری وارد بازار خواهند شد تا به ایرادات و انتقاداتی که در مورد عملکرد ضعیف این تبلت شده بود پایان دهند .

بدون شک ایسوس این روزها یکی از فعال ترین شرکت های دنیای تکنولوژی میباشد، این شرکت برای نمایشگاه CES 2012 هم برنامه های زیادی دارد که یکی از آنها رونمایی از تبلت جدید و ۷ اینچی این شرکت خواهد بود که به نظر میرسد همان ایسوس Memo باشد که زمان زیادی است که در مورد آن صحبت میشود . مطمئنا شما هم انتظار ندارید که برنامه های ایسوس برای یکی از بزرگ ترین نمایشگاه تکنولوژی دنیا به یک تبلت ۷ اینچی محدود شود . درست است , ایسوس از تبلت ۱۰ اینچی دیگری با رزولوشن تصویر بسیار بالایی رونمایی خواهد کرد . هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا منظور Samson Hu معاون رئیس و یکی از مدیران اصلی گروه Eee Systems Business این است که تبلت ترانسفومر پرایم مدل ۳جی تبلتی است که قرار است با رزولوشن بالا وارد شود یا اینکه کلا یک تبلت ۱۰ اینچی جدید رونمایی خواهد شد . برای فهمیدن پاسخ باید تا CES 2012 که تنها ۲ روز به آغاز آن مانده است صبر کنیم .

ایسوس انتظار دارد بتواند در سال ۲۰۱۲ حدود ۶ میلیون تبلت را بفروش برساند که برای اینکه این خواسته تحقق یابد آنها تعداد کارکنان فعال در بخش تبلت های اندروید را از ۳۰۰ نفر به ۴۰۰ نفر افزایش دادند. ضمن اینکه آنها چیزی حدود ۱۵۰ متخصص و کارمند استخدام کرده اند تا بر روی پروژه ویندوز ۸ این شرکت کار کند.

بدون شک ایسوس در حال برنامه ریزی است تا بتواند در سال ۲۰۱۲ نقش پر رنگ تری در دنیای تکنولوژی و تبلت بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد