IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

نسخه جدید کینکت تا سال آینده برای ویندوز خواهد آمد

دو روز پیش مایکروسافت در وبلاگ MSDN رسما اعلام نمود که قصد دارد تا سال آینده نسخه ویندوزی کینکت را برای استفاده روی رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز عرضه نماید.

microsoft-kinect


نسخه‌ی ویندوزی کینکت از لحاظ سخت افزاری تفاوت‌هایی با نسخه‌های فعلی که تنها بر روی XBOX 360 کار می‌کنند خواهد داشت. برای مثال کینکت‌هایی که برای XBOX 360 عرضه می‌شوند٬ در فاصله 1.8 تا 2.5 متری بهترین توانایی تشخیص حرکات بدن را دارند اما همانطور که می‌دانیم٬ فاصله کاربر تا رایانه بسیار کمتر می‌باشد و البته مایکروسافت این مورد مهم را برای نسخه ویندوزی کینکت در نظر گرفته است و اعلام نموده که کینکت جدید در فاصله 8 سانتی‌متری بدون کاهش دقت می‌تواند حرکات بدن را تشخیص دهد و تا فاصله 6 سانتی‌متری هم دقت مناسبی خواهد داشت.

kinect-pr-top-1


بنابراین با عرضه کینکت برای ویندوز به زودی قادر خواهید بود همانند فیلم‌های علمی-تخیلی تنها با حرکات بدن خود و تکان دادن دست‌ها کنترل رایانه خود را به دست بگیرید. هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه کینکت جدید اعلام نشده است.

اگر با کینکت آشنایی ندارید٬ می‌توانید نحوه کار شگفت انگیز آنرا روی XBOX 360 در ویدئویی که در ادامه مطلب آمده است ببینید.
 

مشاهده این ویدیو در یوتیوب 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد