IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود 32

  

Username: EAV-41514438
Password: 6hcsdj6p73

Username: EAV-41514439
Password: 225h8mf8he

Username: EAV-41515331
Password: 52hx3nxxjb

Username: EAV-51526916
Password: kpvr48kr5n

Username: EAV-54108373
Password: sm6rr8rmdj

Username: EAV-54108377
Password: pnkxjm4rua

Username: EAV-54108379
Password: vckucfdev5

Username: TRIAL-55542548
Password: ac7safvnxm

Username: TRIAL-55542553
Password: 3uerxxjarp

 

 

ساخت سریع ترین ابررایانه جهان

 

به گزارش بایو ساینس، این ابررایانه که در شهر «کوبه» ژاپن ساخته شده است. سرعت این ابررایانه در ماه اکتبر به 10 «پتافلاپ» یا 10 «کوادریلیون» محاسبه در هر ثانیه رسید. 
 

 


سرعت پیشین این ابررایانه در ژوئن گذشته 8.16 «پتافلاپ» بود.

پیش از این ابررایانه K که توسط شرکت «فوجیتسو» ساخته شده است، سرعتی برابر سرعت یک میلیون رایانه خانگی متصل به یکدیگر را داشت. سرعت این رایانه سه برابر سرعتی بود که پرسرعت ترین ابررایانه جهان پیش از این به نام خود به ثبت رسانده بود.

ابررایانه «تیانهه» چینی ها که پیش از این و برای مدتی کوتاه به عنوان پرسرعت ترین ابررایانه جهان معرفی کردند سرعتی برابر دوونیم پتافلاب داشت.

«تیانهه-1A» اولین رایانه چینی ها بود که توانست در فهرست برترین ابررایانه های جهان رتبه اول را به دست بیاورد و با این برتری توانسته بود خود را جایگزین ابررایانه آمریکایی ها کند.

ابررایانه K که توسط موسسه عالی علوم رایانه ای RIKEN در «کوبه» ژاپن ساخته شده است، درون ساختاری انبار مانند قرار گرفته که وضعیت دمایی و هوای آن تحت کنترل است.

این ساختار دارای 672 جایگاه مملو از صفحه مدارهایی است که حاوی 70 هزار پردازشگر هستند، این در حالی است که رایانه های خانگی تنها یک پردازشگر دارند.

انرژی مصرف شده توسط این ابررایانه برای تامین انرژی مورد نیاز 10 هزار خانه مسکونی کافی است و در حالی که سازندگان آن ادعا می کنند این ابررایانه کم مصرف است، هزینه فعالیت آن سالانه شش میلیون پوند تخمین زده شده است.

کاربردهای ابررایانه K در زمینه تحقیقات آب و هوای جهانی، هواشناسی، پیشگیری از بلایای طبیعی و پزشکی عنوان شده است.

رییس موسسه RIKEN اعلام کرد که هدف این پروژه غلبه بر مشکلاتی بود که در نتیجه زمین لرزه 11 مارس ژاپن را مورد هجوم مرگبار خود قرار داد.

در حال حاضر از میان 10 ابررایانه برتر جهان پنج ابررایانه به آمریکا، دو دستگاه به چین، دو دستگاه به ژاپن و یک دستگاه به فرانسه اختصاص دارند. 

مقابله مایکروسافت با ویروس جدید "دوکو"

 

شرکت مایکروسافت نرم افزاری موقتی برای مقابله با تهدید ویروس جدید "دوکو"، ویروسی خطرناک که با ویروس استاکس نت ارتباطی نزدیک دارد، ارائه کرده است.

دوکو که ماه گذشته برای اولین بار ردیابی شد به شکلی طراحی شده است که می تواند اطلاعات حساس را از صنایع به سرقت ببرد. مایکروسافت می گوید موفق شده آسیب پذیری را در موتور تجزیه فونت "ویندوز تروتایپ" بیابد که می تواند منجر به آلوده شدن رایانه ها شود.

 

از این رو این شرکت به صورت موقتی نرم افزاری را برای جبران این آسیب پذیری ارائه کرده تا در آینده ای نامشخص آن را جبران کند.

 

هرکسی که سازنده دوکو به شمار می رود می تواند برنامه هایی را بر روی رایانه ها نصب کرده، اطلاعات را ردیابی یا پاک کند و یا با استفاده از حقوق کامل کاربران حسابهای جدید باز کند.

 

مایکروسافت همچنین جزئیات تکنیکی این ویروس را با شرکتهای سازنده ضد ویروس به اشتراک گذاشته است تا این شرکتها بتوانند نشانه هایی جدید از ویروس را شناسایی کرده و هر نوع تلاش آن را برای ورود به آسیب پذیری های سیستمهای رایانه ای مسدود کنند.

 

گفته می شود ویروس دوکو که برای اولین بار توسط لابراتوار رمزنویسی و امنیت سیستمهای رایانه ای در دانشگاه بوداپست ردیابی شده، توسط فایل متنی شرکت مایکروسافت پخش شده است.

 

بر اساس گزارش سی نت، شباهتهای میان دوکو و استاکس نت باعث شده بسیاری بر این باور باشند که خالق این دو ویروس یک فرد یا گروه دولتی است. رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا 2 مضنون اولی هستند که گفته می شود در پس ساخت ویروس استاکس نت و حمله به نیروگاه های اتمی ایران قرار دارند. 

X79 های ایسوس به میدان آمدند. مشت محکم ایسوس! (با تصویر اختصاصی)

 

طی سمینار جهانی ایسوس که از تاریخ 13 تا 31 اکتبر در مناطق مختلف دنیا برگزار شد، این شرکت به طور رسمی مادربورد‌های جدید خود را که بر‌اساس چیپ‌ست X79 شرکت اینتل طراحی شده است، را معرفی نمود، تا به همگان ثابت کند که مانند همیشه در ساخت محصولات قدرتمند و خوش قیمت پیشتاز است. در این سمینار شرکت ایسوس تمام مدل‌های سری P9X79، سری TUF که دارای مقاومت بالاست و مدل Rampage IV Extreme از سری ROG را که برای اورکلاک طراحی شده بود را معرفی کرد.  

asus rampage IV exterme


مادربورد‌های سری P9X79 این شرکت که در سیمنار معرفی شد دارای ویژگی‌های و امکانات جدیدی است که باعث تمایز آن از دیگر محصولات می‌شود. در این سری از محصولات از نسل جدید معماری Dual Intelligent Processors 3 استفاده شده است که دارای نسل جدید کنترلر DIGI+ برای مدیر مدار رگولاتور و فاز‌های تامین توان پردازنده و حافظه است. با وجود این کنترلر پیشرفته زمان سوییچ برای فعال و غیر‌فعال کردن مدار‌های فاز مادربورد به میزان قابل توجه‌ای کاهش می‌یابد که این موضوع درهنگام پردازش‌های سنگین باعث ثبات هرچه بیشتر مادربورد و سیستم می‌گردد. علی رغم اینکه اینتل به طور رسمی از فناوری SSD Cache در سری X79 پشتیبانی نمی نماید، اما  در این سری از محصولات کاربر می‌تواند به راحتی از فناوری SSD Cache بهره‌مند شود که این موضوع باعث افزایش کارایی و راندمان این سری از محصولات در کاربرد‌های مختلف می‌شود. علاوه بر تمامی موارد گفته شده وجود بایوس UEFI با امکان استفاده از ماوس و همچنین وجود دکمه F12 برای گرفتن عکس از بایوس و F3 برای نمایش مشخصات سخت‌افزاری سیستم و همچنین امکان تشخیص سریال و مشکلات حافظه توسط خود بایوس برای بر‌طرف کردن مشکل بوجود آمده درهنگام بوت سیستم از ویژگی‌های کاربردی است که در این سری از محصولات هم تعبیه شده است.همچنین کاربران می تواندد تنظیمات مورد علاقه خود را به صورت یک پروفایل در آورده و در صورت نیاز آنها را برای تغییر لود نمایند.به طور مثال کاربران تنظیمات مربوط به رم،ولتاژ پردازنده و کارت گرافیک را به صورت یک پروفایل انتخاب می نمایند و برای تغییر میزان آنها دیگر نیاز نیست که به بخش های جداگانه مراجعه نمایند و کافیست که پروفایل خود را لود نمایند. به همه این موارد ویژگی USB Bios Flashback و BT Go 3.0! را هم باید اضافه کنید تا متوجه شوید در سری P9X79 با چه امکاناتی رو به رو هستید.

Asus SABERTOOTH X79


در سری معروف TUF هم ایسوس مدل SABERTOOTH X79 خود را ارائه کرده است که مانند دیگر محصولات این سری دارای ساختاری کاملا خاص است. با این وجود ایسوس در این سری از نسل جدید خنک‌کننده‌های خود استفاده کرده است و برای گردش بهتر هوا روی این خنک‌کننده دو فن هم تعبیه کرده است. فناوری اختصاصی Thermal Radar با 12 سنسور در بخش های مختلف بورد هر لحظه دما و شرایط را بررسی کرده و در صورت افزایش دما به صورت خودکار دور فن‌ها را تغییر می‌دهند. علاوه بر این، این مدل مانند محصولات سری P9X79 مجهز به نسل جدید کنترلر DIGI+ نیز است.

Asus SABERTOOTH X79


مادربورد Rampage IV Extreme هم از دیگر محصولات است که ایسوس به طور خاصی برای علاقه‌مندان به اورکلاک و کسانی که بدنبال محصولات خاص هستند طراحی کرده است.

asus rampage IV exterme


تصویر فوق نسخه ای از این مادربورد است که با بازی Battlefield 3 و OC Key ارائه می شود.

asus rampage IV exterme


شرکت‌های MSI ،Gigabyte و EVGA، اولین شرکت‌های بودند که محصولات جدید خود را بر پایه چیپ‌ست X79 برای میزبانی از پردازنده‌های LGA 2011 اینتل به بازار ارائه کردند، اما در این میان سکوت شرکت ایسوس کمی عجیب به نظر می‌رسد تا این که این شرکت به تازگی محصول خود را رونمایی کرد. شرکت ایسوس با محصولی قدرتمند و با امکانات فوق‌العاده پا به عرصه مادربوردهای X79 نهاده است. Rampage IV Extreme اولین مادربورد ایسوس برای مقابله با رقبای خود در مادربوردهای X79 است و با تجهیزات خانواده ROG طراحی و ساخته شده است. این مادربورد از 8 اسلات حافظه با قابلیت پشتیبانی از 64 گیگابایت DDR3 با فرکانس 2400 مگاهرتز در حالت چهار کاناله می باشد. خنک‌کننده مدار تغذیه پردازنده و حافظه از طریق لوله‌های انتقال حرارت پیوسته با یکدیگر در ارتباط هستند و چیپ‌ست X79 توسط یک فن و به صورت مستقیم خنک می‌شود.

asus rampage IV exterme-1


چهار رابط PCI -E x16 نسخه سوم (با رنگ قرمز) و یک رابط نسخه دوم (با رنگ مشکی) می‌تواند فناوری‌های SLI و CrossFirex را برای شما به ارمغان آورد. از چهار رابط PCI-E نسخه سه، دو رابط در حالت x16 و دو رابط دیگر در حالت x8 فعالیت خواهند کرد. در بخش تجهیزات ذخیره‌سازی چهار پورت نسخه سه و چهار پورت نسخه دو SATA در نظر گرفته شده است و یک خروجی eSATA نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. تعداد هشت پورت نسخه سوم USB نیز این مادربورد را در بخش تجهیزات ذخیره‌سازی به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. پورت شبکه گیگابیتی، بلوتوث و کارت صدای 2+8 کاناله Creative X-FI از امکانات دیگر Rampage IV Extreme است.

asus rampage IV exterme-2


وجود دیباگر، کلیدهای Power و Reset، سنسورهای حرارتی روی خنک‌کننده‌های مدار تغذیه (که توسط LED وضعیت حرارتی را نشان می‌دهد)، رابط UEFI و فناوری EPU جهت کنترل فازهای مدار تغذیه، OC Key این مادربورد را به گزینه‌ای رویایی برای اورکلاکرها و گیمرها تبدیل کرده است. همچنین یک نسخه از بازی Battlefield3 نیز درون بسته‌بندی مادربورد وجود دارد.

وجود ویژگی X-Socket در این مادربورد امکان استفاده از خنک‌کننده‌های سوکت LGA1366 و همچنین نصب کانتیر‌های طراحی شده برای این سوکت را به کاربر می‌دهد که این موضوع باعث کاهش هزینه کاربر خواهد شد. وجود OC Key با پورت DVI امکان اتصال آن به هر کارت‌گرافیکی و نمایش اطلاعات کلی سیستم را به راحتی فراهم می‌کند. با وجود این ویژگی دیگر نیازی به مشاهده اطلاعات سیستم خود در یک نوت‌بوک و یا مانیتور خارجی ندارید و در کمترین زمان می‌توانید از وضعیت کلی سیستم خود مطلع شوید. این مادربورد دارای امکانات دیگری مانند Subzero Sense، Turbo EVo V و UEFI بایوس است که می‌تواند Rampage IV Extreme را بیش از پیش متمایز کند.

در تصاویر زیر سایر مادربورد های سری x79 ایسوس را مشاهده می کنید.

مدل P9X79 Deluxe

asus P9x79 Deluxe


asus P9x79 Deluxe


مدل P9X79 Pro

asus P9x79 Pro


اگر به خرید مادربورد و پردازنده های مجهز به چیپ ست X79 شرکت اینتل علاقه مند هستید و اگر برای خرید آنها برنامه ریزی کرده اید، باید فعلا منتظر بمانید، براساس اطلاعات ارائه شده پردازنده ها، مدل شش هسته ای Core i7-3960X Extreme Edition با قیمت 1227 دلار و پردازنده های چهار هسته ای Core i7-3930K و Core i7-3820 به ترتیب با قیمت های 912 و 550 دلار در چین عرضه شده اند! در بخش مادربوردها نیز نماینده شرکت ایسوس به نام ASUS ROG Rampage IV Extreme با قیمت وحشتناک 942 دلار، نماینده شرکت MSI به نام X79A-GD65 8D با قیمت 420 دلار و مادربوردهای ASRock X79 Extreme4 و Intel Desktop Board Extreme DX79SI به ترتیب با قیمت 268 و 372 دلار، وارد بازار این کشور گردیده اند. با توجه به قیمت بالای پردازنده های نسل جدید اینتل و خصوصا مادربورد ASUS ROG Rampage IV Extreme، استقبال سرد و مایوس کننده کاربران حرفه ای از این محصولات را شاهد خواهیم بود. همچنین با وجود قیمتهای عجیب این محصولات، مطمئنا باید منتظر حضور با تاخیر آنها در ایران باشیم.

این مادربورد ها در ایران با گارانتی های الماس
(ویستا پخش) و سازگار ارقام روانه بازار می شود.

شاهزاده مارس 2 قویترین کارت گرافیک دنیا به زودی در بازار ایران

ASUS ROG MARS II 3GB


پس از موفقیت کارت گرافیک ARES به عنوان قوی‌ترین کارت گرافیک دنیا، شرکت اسوس با معرفی MARS II یکبار دیگر رکورد قوی‌ترین کارت گرافیک دنیا را شکست.

تولید این کارت‌های قدرتمند در راستای تحقق اهداف کمپانی در زمینه حمایت از گیمرها، اورکلاکرهاو کاربران حرفه ای دنیای کامپیوتر بوده و زمینه را برای یکه تازی اسوس در این بخش فراهم نموده است.

MARS II از دو پردازنده‌گرافیکی GeForce GTX 580 بر روی یک برد که فرکانس آن‌ها به 782 مگاهرتز افزایش یافته است و همچنین وجود 3GB حافظه گرافیکی از نوع GDDR۵ و با فرکانس 4008 مگاهرتز بهره می‌برد .

این کارت گرافیک شامل ۲۱ فاز قدرتمند بوده که ازتکنولوژی انحصاری Super Alloy Power تولید گردیده است.این تکنولوژی که منحصرا مخصوص اسوس می‌باشد، موجب افزایش ۱۵ درصدی عملکرد قطعات و ۲.۵ برابر طول عمربیشتر آن‌ها می‌شود.

این کارت‌گرافیک علاوه بر امکانات سخت‌افزاری مناسب از یک نرم‌افزار بسیار جامع و پیشرفته با نام GPU Tweak utility بهره می‌برد که کاربران به راحتی می‌توانند به اورکلاک کارت‌گرافیک بپردازند. ضمن اینکه روی این کارت‌گرافیک امکانات سخت‌افزاری متنوعی برای اورکلاکینگ وجود دارد و کاربران حرفه ای می‌توانند بدون نیاز به نرم‌افزار مستقیماً کارت‌گرافیک را اورکلاک کنند.

همچنین بر روی این کارت گرافیک کلیدی به نام Turbo Fan button وجود دارد که با فشردن این دکمه سرعت فن تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. این قابلیت برای زمان Overclocking بسیار مناسب می‌باشد زیرا در خنک کردن قطعه بسیار تأثیر گذار است.

همچنین اسوس برای خنک‌کردن این شاهزاده از سیستم خنک‌کننده انحصاری Direct CU II استفاده کرده است.

یکی از ویژگی‌های این خنک‌کننده دفع سریع حرارت و تهویه بسیار مناسب است. به طوری که این سی‌اتم خنک‌کننده باعث افزایش ۶۰۰ درصدی جریان هوا و کاهش ۲۰ درصد دما نسبت به مدل مرجع GTX۵۹۰ می‌شود.

یکی از مشکلات کارت گرافیک‌های بزرگ تمایل به سمت جهت خاص به علت وزن زیاد است که این موضوع در دراز مدت باعث خراب شدن کارت و مادربورد می‌شود؛ به این منظور اسوس در این کارت‌گرافیک از یک صفحه محافظت‌کننده استفاده کرده است که علاوه بر جلوگیری از این مشکل باعث محکم شدن قسمت متصل شده به مادربرد می‌شود و در صورت حرکت ناگهانی کیس به کارت گرافیک هیچ آسیبی نمی‌رسد.

با توجه به تمام ویژگی‌ها و خصوصیت‌های سخت افزاری ذکر شده، شاهزاده Mars II بهترین و قوی‌ترین کارت گرافیک موجوددر دنیا می‌باشد.

شایان ذکر است که در مجموع ۱۰۰۰ عدد از این کارت گرافیک فوق حرفه ای در دنیا تولیدشده و بزودی تعداد محدودی از آن در کشور عزیزمان ایران در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

براساس اطلاعات ارائه شده این محصول در حدود 33 سانتی‌متر طول و 15.7 میلی‌متر عرض دارد که این موضوع باعث می‌شود این محصول سه اسلات از فضای پشت سیستم را اشغال می‌کند پس در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید در چیدمان رابط دقت کنید.

تصاویری از جعبه و محتوای آن

ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


شرکت ایسوس یک عدد کارت با طرح آلومینیوم در باکس این محصول قرار داده که روی آن شماره محصول درج شده است. همانطور که مشاهده می کنید شماره کارت گرافیک بررسی شده 511 می باشد.

ASUS ROG MARS II 3GB


وزن این کارت 2.37 کیلوگرم می باشد.

ASUS ROG MARS II 3GB


این کارت دارای 2 عدد فن 12 سانتیمتری می باشد

ASUS ROG MARS II 3GB


در زیر می توانید تصاویر مختلف از این کارت گرافیک قدرتمند ایسوس را ببینید.

ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


دکمه قرمزی که در تصویر فوق می بینید دکمه Turbo Fan می باشد که با فشار دادن آن سرعت فن ها دو برابر می شود.

ASUS ROG MARS II 3GB


ASUS ROG MARS II 3GB


در پوستر زیر مشخصات بیشتری از این کارت گرافیک معرفی شده است.

ASUS ROG MARS II 3GB

پردازنده Core i7 2700k اینتل روانه بازار می شود

 

intel i7-2700k


انتظار دوستداران اینتل به پایان رسید و پردازنده Core i7-2700K از امروز وارد بازار می‌شود. اینتل پس از ارائه اطلاعات در خصوص سریعترین پردازنده سوکت 1155 خود، اقدام به عرضه آن کرده است. 2700K یک پردازنده چهار‌هسته‌ای با فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتز است که از فناوری ساخت 32 نانومتر بهره می‌برد و دارای حداکثر توان مصرفی 95 وات است. فناوری Hyper Threading قابلیت فعال‌سازی 8 هسته را داشته تا بتواند در حالت Multi Tasking‌ باعث افزایش کارایی شود. میزان حافظه نهان L2 این پردازنده 256 کیلوبایت برای هر هسته و در مجموع دارای 8 مگابایت حافظه نهان L3 است. پردازنده گرافیکی مجتمع این پردازنده Intel HD 3000 و در فرکانس 850 مگاهرتز فعالیت می‌کند. قیمت این پردازنده هم اکنون در سایت‌های خرید اینترنتی Amazon و MWave در حدود 380 دلار تعیین گردیده، با این حال اینتل قیمت رسمی آن را 332 دلار اعلام کرده است!

intel i7-2700k


intel i7-2700k