IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

آغاز فروش مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰

  

 Microsoft office 2010 

آخرین نسخه بسته نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس از امروز در سرتاسر جهان به فروش خواهد رفت. از نوامبر سال گذشته انتظارها برای عرضه این نرم‌افزار شروع شد و پس از گذشت ما‌هها آزمایش نسخه‌های آزمایشی، Microsoft Office 2010 بطور رسمی ارائه شد.

گفتنی است که مشترکین Technet و شبکه MSDN از ماه آپریل قادر به دریافت و نصب این نسخه بودند.

تغییرات متعدد آفیس ۲۰۱۰ شامل تغییرات بی شمار در رابط کاربری، اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی از ۶۴ بیت می‌شود. از ربان در نظر گرفته شده در بالای همه پنجره‌های نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۱۰ میتوان به امکانات مهم دسترسی پیدا کرد.این ربان بهم پیوستگی در بین نرم‌افزارهای مختلفش را نشان می‌دهد.

به مانند نسخه‌های متفاوت سیستم عامل ویندوز، آفیس ۲۰۱۰ نیز در قالب‌های مختلف عرضه شده است تا خریدار بتواند متناسب به نیاز خود نسب به خریداری اقدام کند.

نسخه رایگان آفیس شامل Word و Excel (با محدودیت امکانات) می‌باشد. این نسخه در هنگام اجرا تبلیغات نمایش می‌دهد.

آفیس ۲۰۱۰ همچنین قادر به ارتقاء نسخه‌های پیشین خود می‌باشد. به این ترتیب کاربران نسخه‌های پیشین می‌توانند با ارتقاء نرم‌افزاری از امکانات جدید بهره‌مند شوند.

منابع خبری همچنین از ارائه همزمان آفیس ۲۰۱۰ و آفیس ۲۰۱۰ نسخه موبایل خبر داده‌اند. این ویرایش از پلتفرم ویندوز موبایل ۶٫۵ پشتیبانی به عمل می‌آورد. مایکروسافت اظهار کرده است که نسخه متفاوتی را نیز برای ویندوز موبایل ۷ ارائه می‌کند.

شایان ذکر است که Office جدید با نام Mac Office 2011 برای سیستم عامل مکینتاش نیز ارائه شده است. مایکروسافت مدعی شده است که نرم‌افزار Outlook برای این پلتفرم نیز ارائه گردیده و کاربران معمول ویندوز می‌توانند براحتی با نسخه مک کار کنند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد