IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

ال‌جی اولین تلویزیون تمام LED سه بعدی جهان را عرضه کرد . . . .

ایتنا - شرکت ال‌جی تنها تلویزیون سه بعدی تمام LED دنیا را به بازار ایران عرضه کرد.  

 

                                                              

01system

  

 به گزارش ایتنا مراسم رونمایی و معرفی تنها تلویزیون سه بعدی تمام LED دنیا توسط شرکت ال‌جی و با حضور جمعی از خبرنگاران و هنرمندان در هتل هما تهران برگزار شد.

در این مراسم اندی کیم مدیرکل ال‌جی در تهران اعلام کرد: این شرکت موفق شده طی سال‌های اخیر با توجه به خواست و نیاز مشتریان و توجه ویژه به تحقیق و توسعه سهم قابل توجهی از بازار های جهانی را در اختیار بگیرد.

در ادامه حسین تنهایی قائم مقام شرکت گلد ایران نیز اعلام کرد: این شرکت موفق شده است طی سال‌های اخیر به دلیل ارایه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان رتبه نخست کشوری را در این زمینه از آن خود کند.
تنهایی مصرف برق این تلویزیون‌ها را بیش از 75 درصد کمتر از ال.سی.دی‌های موجود بازار دانست و تصریح کرد: ال.جی قصد دارد برای حفظ جایگاه خود در بازار رو به رشد تلویزیون‌های سه بعدی، میزان تولید خود را تا سال 2014 به 80 میلیون دستگاه برساند و همچنین بتواند 25 درصد از سهم بازار این تلویزیون‌ها در سال 2010 را به خود اختصاص دهد.

به گفته قائم مقام شرکت گلدیران، شرکت ال‌جی طی سال 2009 و در سراسر جهان 100 میلیون دستگاه ال.سی.دی فروخته است و در سال جاری تصمیم دارد میزان تولید و عرضه تلویزیون‌های خود را تا 16 درصد افزایش دهد. وی در خصوص قیمت تلویزیون‌های تمام ال.ای.دی سه بعدی ال‌جی گفت: قیمت این تلویزیون‌ها 25 درصد نسبت به تلویزیون های ال.ای.دی موجود بازار گران‌تر است.

وی در مورد عینک‌های مخصوصی که برای مشاهده تصاویر سه بعدی همراه با تلویزیون‌های تمام ال.ای.دی سه بعدی ال‌جی به خریداران داده می‌شود، بیان کرد: این عینک قادر است با بستن یکی از لنزهای خود به طور همزمان با سرعت حرکت فریم‌های تصویر، در صفحه نمایش عمق ایجاد کند. قیمت فعلی این عینک‌ها 150 دلار است.

ویژگی‌ها محصول
این محصول با استفاده از ساختار جدید نورهای پس زمینه، تصویری منحصر به فرد را با تجربه سه بعدی (3D) در اختیار بیننده قرار می‌دهد.
صفحه‌ای که مستقیما در پشت صفحه نمایش قرار دارد با ساطع کردن نورهای LED باعث روشنایی و وضوح تصویر شده و کیفیتی بی‌نظیر را فراهم می‌کند.

همچنین کنتراست تصویر 1 بر 10.000.000 در این تلوزیون به همراه فناوری 400 هرتزی TruMotion به تصویر سه بعدی عمق داده و بیننده را به میان تصاویر می‌برند.
تکنولوژی منحصر به فرد تمام LED ال‌جی، نمایانگر جایگاه برتر این شرکت در میان دیگر تولیدکنندگان محصولات 3D است.

LX9500 دارای تمام ویژگی‌های یک تلوزیون تمام LED است.
طراحی باریک و بدون لبه این تلوزیون به همراه ضخامت 22 میلیمتری بدنه آن و قاب 12 میلیمتری فوق باریک، بهترین کیفیت به همراه تجربه‌ای متفاوت از تماشای یک تصویر سه بعدی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این تلوزیون می‌توان به قابلیت پشتیبانی آن از فرمت Multi Picture و تصویر استاندارد سه بعدی (3D) اشاره کرد. همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی بلافاصله بعد از تصویربرداری با یک دوربین 3D، تصویر مربوطه را مستقیما از طریق تلوزیون خود مشاهده کرده و دیگر نیازی به کامپیوتر برای تبدیل تصاویر ندارند، امکانی که در سایر تلوزیون‌های سه بعدی جهان وجود ندارد.

این دستگاه دارای یک عینک مخصوص برای مشاهده تصاویر سه بعدی می‌باشد. این عینک قادر است با بستن یکی از لنزهای خود به طور همزمان با سرعت حرکت فریم‌های تصویر، در صفحه نمایش عمق ایجاد کند. این عینک‌ها بسیار راحت و سبک بوده و بیننده می‌تواند برای فواصل زمانی طولانی از آنها استفاده و به وسیله کابل USB برای 40 ساعت آنها را شارژ کند.

LG قصد دارد برای حفظ جایگاه خود در این بازار رو به رشد، میزان تولید خود را تا سال 2014 به 80 میلیون دستگاه برساند و همچنین بتواند 25 درصد از سهم بازار تلوزیون‌های سه بعدی را در سال 2010 به خود اختصاص دهد.

این استراتژی شامل برنامه‌هایی برای ایجاد خط تولید نمایشگرهای مختلف 3D در ابعاد 42 تا 150 اینچ است.
از دیگر برنامه‌های LG تولید و عرضه دیگر محصولات 3D مانند تلوزیون‌های LED، LCD، تلوزیون‌های پلاسما، نمایشگرهای Blu-Ray و اولین پروژکتورهای سه بعدی در سطح جهان با قابلیت Full HD است.
اطلاعات محصول: LX9500
تصویر
تمام (Full LED) LED
تمام سه بعدی
وضوع تصویر 400 هرتز ی (TruMotion)
کنتراست تصویر 1:10,000,000
طراحی
طراحی بدون لبه با قاب 16 میلیمتری (INFINIA)
بدنه فوق باریک با ضخامت 22 میلیمتر
ویژگی‌ها
سیستم کنترل از راه دور جادویی (Magic Remote Contorol)
دارای 4 حالت AV (فیلم، ورزش، بازی و موزیک)
قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی (NetCast)
قابلیت بی‌سیم (Wireless Ready)
قابلیت اتصال به شبکه DLNA
دارای دو ورودی USB 2.0 (پشتیبانی از فایلهای DivX,MP3,JPEG, MPF)
دارای 4 ورودی HDMI

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد