IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

توییتر مچ آقای وزیر را گرفت



هنگامی وزیر خدمات اجتماعی اندونزی، سلیم سجاف الجفری ماشینش را در مسیر ویژه اتوبوس ها در پایتخت جاکارتا متوقف نمود، حتی به ذهنش خطور نمی کرد که این کار باعث تشویش اذهان عمومی گردد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از CIOL، یکی از ساکنین منطقه به کمتر ازآنی عکسی از این تخلف آقای وزیر تهیه کرد و آن را بر روی سایت شبکه اجتماعی توییتر، یعنی جایی که بیش از 10000 نفر می توانستند آن را ببینند ارسال نمود و خب طبیعتا خشم بسیاری از مردم را به خاطر نقض قانون توسط یک دولتمرد برانگیخت.
با این وجود وزیر از طریق همین شبکه به خشم مردم پاسخ گفت و از آنها عذرخواهی نمود. او طی پیامی بر روی توییتر بیان داشت؛ از تمامی واکنش ها به نقض قانون و اهمیت مردم به این موضوع تشکر می کنم، این درس ارزشمندی برای من و سایر کارمندان دولتی می باشد و صادقانه عذرخواهی می کنم و تمامی مسئولیت این تخلف را بر عهده می گیرم.
روز بعد پلیس محلی یک برگ جریمه 55 دلاری را به خاطر این تخلف تقدیم جناب وزیر نمود.
وجود چنین وقایعی قدرتمندی و میزان تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و بقیه را که در کشورهای پرجمعیتی مانند اندونزی که با 235 میلیون نفرچهارمین کشور پرججمعیت جهان می باشد را نشان می دهد.
در اوایل سال جاری شرکت تحقیقاتی Sysomos اندونزی را با در اختیار داشتن 2.4 درصد کاربران توییتر در سرتاسر جهان پس از کشورهای آمریکا، برزیل، بریتانیا، کانادا و آلمان در مقام ششم قرار داد.  

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد