IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

IT CENTER

نصب، راه اندازی، پشتیبانی و مشاوره شبکه های کامپیوتری. نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و مودم های ADSL TP-LINK , GNET

username & password nod32 89/2/28

 

 

 

18 May 2010

28 اردیبهشت 1389

 

 

 


 

 

Username: EAV-29946560
Password: rfphx2be6a

Username: EAV-29941301
Password: arnt7bxpk5

Username: EAV-30541963
Password: p3mcemsnvf

Username: EAV-30541957
Password: kc78sc7udx

Username: EAV-30827126
password: kkxdhpbcd6

Username: EAV-30827132
password: js68228m75

Username: EAV-30827135
password: 5mcatmjhxd
 

دانلود Avira Premium Security Suite 10.0.0.536

 

آنتی ویروسی که من خودم از طرفداراش هستم avira هستش از لینک زیر هم می توانید دانلود کنید . 

 

این نسخه free هستش و نیاز به key ندارد .

 

 

 

 

Version 2010 (36.15 MB)

  For Windows XP ، 2000، Vista and Seven 
 
 
دانلود  (depositfiles)  
 
 

10 نکته برای طراحی آرم سایت

 

  10  نکته برای طراحی آرم سایت که حتما باید روی آن حساب باز کنید . 

 

 

 

 

 

 

از اینجا دانلود کنید  

(سرور راپیدشیر) 

 

ال‌جی اولین تلویزیون تمام LED سه بعدی جهان را عرضه کرد . . . .

ایتنا - شرکت ال‌جی تنها تلویزیون سه بعدی تمام LED دنیا را به بازار ایران عرضه کرد.  

 

                                                              

01system

  

 به گزارش ایتنا مراسم رونمایی و معرفی تنها تلویزیون سه بعدی تمام LED دنیا توسط شرکت ال‌جی و با حضور جمعی از خبرنگاران و هنرمندان در هتل هما تهران برگزار شد.

در این مراسم اندی کیم مدیرکل ال‌جی در تهران اعلام کرد: این شرکت موفق شده طی سال‌های اخیر با توجه به خواست و نیاز مشتریان و توجه ویژه به تحقیق و توسعه سهم قابل توجهی از بازار های جهانی را در اختیار بگیرد.

در ادامه حسین تنهایی قائم مقام شرکت گلد ایران نیز اعلام کرد: این شرکت موفق شده است طی سال‌های اخیر به دلیل ارایه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان رتبه نخست کشوری را در این زمینه از آن خود کند.
تنهایی مصرف برق این تلویزیون‌ها را بیش از 75 درصد کمتر از ال.سی.دی‌های موجود بازار دانست و تصریح کرد: ال.جی قصد دارد برای حفظ جایگاه خود در بازار رو به رشد تلویزیون‌های سه بعدی، میزان تولید خود را تا سال 2014 به 80 میلیون دستگاه برساند و همچنین بتواند 25 درصد از سهم بازار این تلویزیون‌ها در سال 2010 را به خود اختصاص دهد.

به گفته قائم مقام شرکت گلدیران، شرکت ال‌جی طی سال 2009 و در سراسر جهان 100 میلیون دستگاه ال.سی.دی فروخته است و در سال جاری تصمیم دارد میزان تولید و عرضه تلویزیون‌های خود را تا 16 درصد افزایش دهد. وی در خصوص قیمت تلویزیون‌های تمام ال.ای.دی سه بعدی ال‌جی گفت: قیمت این تلویزیون‌ها 25 درصد نسبت به تلویزیون های ال.ای.دی موجود بازار گران‌تر است.

وی در مورد عینک‌های مخصوصی که برای مشاهده تصاویر سه بعدی همراه با تلویزیون‌های تمام ال.ای.دی سه بعدی ال‌جی به خریداران داده می‌شود، بیان کرد: این عینک قادر است با بستن یکی از لنزهای خود به طور همزمان با سرعت حرکت فریم‌های تصویر، در صفحه نمایش عمق ایجاد کند. قیمت فعلی این عینک‌ها 150 دلار است.

ویژگی‌ها محصول
این محصول با استفاده از ساختار جدید نورهای پس زمینه، تصویری منحصر به فرد را با تجربه سه بعدی (3D) در اختیار بیننده قرار می‌دهد.
صفحه‌ای که مستقیما در پشت صفحه نمایش قرار دارد با ساطع کردن نورهای LED باعث روشنایی و وضوح تصویر شده و کیفیتی بی‌نظیر را فراهم می‌کند.

همچنین کنتراست تصویر 1 بر 10.000.000 در این تلوزیون به همراه فناوری 400 هرتزی TruMotion به تصویر سه بعدی عمق داده و بیننده را به میان تصاویر می‌برند.
تکنولوژی منحصر به فرد تمام LED ال‌جی، نمایانگر جایگاه برتر این شرکت در میان دیگر تولیدکنندگان محصولات 3D است.

LX9500 دارای تمام ویژگی‌های یک تلوزیون تمام LED است.
طراحی باریک و بدون لبه این تلوزیون به همراه ضخامت 22 میلیمتری بدنه آن و قاب 12 میلیمتری فوق باریک، بهترین کیفیت به همراه تجربه‌ای متفاوت از تماشای یک تصویر سه بعدی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این تلوزیون می‌توان به قابلیت پشتیبانی آن از فرمت Multi Picture و تصویر استاندارد سه بعدی (3D) اشاره کرد. همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی بلافاصله بعد از تصویربرداری با یک دوربین 3D، تصویر مربوطه را مستقیما از طریق تلوزیون خود مشاهده کرده و دیگر نیازی به کامپیوتر برای تبدیل تصاویر ندارند، امکانی که در سایر تلوزیون‌های سه بعدی جهان وجود ندارد.

این دستگاه دارای یک عینک مخصوص برای مشاهده تصاویر سه بعدی می‌باشد. این عینک قادر است با بستن یکی از لنزهای خود به طور همزمان با سرعت حرکت فریم‌های تصویر، در صفحه نمایش عمق ایجاد کند. این عینک‌ها بسیار راحت و سبک بوده و بیننده می‌تواند برای فواصل زمانی طولانی از آنها استفاده و به وسیله کابل USB برای 40 ساعت آنها را شارژ کند.

LG قصد دارد برای حفظ جایگاه خود در این بازار رو به رشد، میزان تولید خود را تا سال 2014 به 80 میلیون دستگاه برساند و همچنین بتواند 25 درصد از سهم بازار تلوزیون‌های سه بعدی را در سال 2010 به خود اختصاص دهد.

این استراتژی شامل برنامه‌هایی برای ایجاد خط تولید نمایشگرهای مختلف 3D در ابعاد 42 تا 150 اینچ است.
از دیگر برنامه‌های LG تولید و عرضه دیگر محصولات 3D مانند تلوزیون‌های LED، LCD، تلوزیون‌های پلاسما، نمایشگرهای Blu-Ray و اولین پروژکتورهای سه بعدی در سطح جهان با قابلیت Full HD است.
اطلاعات محصول: LX9500
تصویر
تمام (Full LED) LED
تمام سه بعدی
وضوع تصویر 400 هرتز ی (TruMotion)
کنتراست تصویر 1:10,000,000
طراحی
طراحی بدون لبه با قاب 16 میلیمتری (INFINIA)
بدنه فوق باریک با ضخامت 22 میلیمتر
ویژگی‌ها
سیستم کنترل از راه دور جادویی (Magic Remote Contorol)
دارای 4 حالت AV (فیلم، ورزش، بازی و موزیک)
قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی (NetCast)
قابلیت بی‌سیم (Wireless Ready)
قابلیت اتصال به شبکه DLNA
دارای دو ورودی USB 2.0 (پشتیبانی از فایلهای DivX,MP3,JPEG, MPF)
دارای 4 ورودی HDMI

آماده‌سازی سند ملی لینوکس فارسی ؛ جایگزینی برای ویندوز !!!!!


رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف از آماده‌سازی سند ملی استفاده از سیستم‌عامل لینوکس فارسی خبر داد و گفت: مراحل نهایی تصویب این سند در هیئت دولت در حال طی شدن است تا استفاده از سیستم‌عامل ملی یک قانون راهبردی شود.


                                                    01           

حمیدرضا ربیعی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بومی‌سازی سیستم عامل پایه و نرم‌افزارهای متن باز (اپن سورس) در کشور گفت: بومی‌سازی سیستم‌عامل لینوکس فارسی سال‌ها است که انجام شده اما نهادینه کردن و جایگزین کردن آن با سیستم‌عامل‌هایی چون ویندوز نیازمند تصویب سند ملی از سوی دولت است.

وی ادامه داد: هم اکنون تصویب سند ملی توسعه‌ای نرم‌افزارهای آزاد / متن‌باز مراحل نهایی خود را طی می‌کند که با تصویب آن استفاده از سیستم‌عامل ملی به عنوان یک قانون راهبردی نهادینه می‌شود.

مشاور طرح سیستم عامل ملی با اشاره به حمایت‌های مرکز تحقیقات مخابرات ایران و همکاری بخش خصوصی و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف از این طرح گفت: نسخه‌های مختلف لینوکس فارسی از نظر فنی آماده توزیع است و در برخی شرکت‌های بزرگ نیز جایگزین سیستم عامل ویندوز شده است اما با تصویب این سند وظایف تمامی دستگاه‌ها و نهادها در کشور برای استفاده از آن به صورت اجرایی مشخص می‌شود.

ربیعی با اشاره به تشکیل ستاد نرم‌افزارهای آزاد/ متن باز در دفتر همکاری‌های فناوری اطلاعات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سیاست‌های در نظر گرفته شده در طرح سیستم عامل ملی شامل سیاست‌های مهاجرتی، توسعه ای و اجباری است و دارای سندهای پشتیبانی در این زمینه نیز است.

به گزارش مهر، فراهم کردن بستر تولید یک سیستم عامل ایرانی با پشتیبانی داخلی به همراه نرم‌افزارهای آزاد / متن باز کاربردی، رفع مشکلات پایه ‌ای و اساسی مرتبط با زبان فارسی در بخش‌های مختلف سیستم عامل و سایر نرم‌‌افزارهای آزاد / متن باز پر کاربرد و افزایش سطح آگاهی افراد و ترویج استفاده از نرم‌‌افزارهای آزاد متن باز از جمله اهداف طرح یاد شده است.

حدود پنج سال پیش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق مصوبه هیئت وزیران مکلف شد برای توسعه منابع و سهولت دسترسی به نرم‌افزار و سخت‌افزار ویژه تجارت الکترونیکی برای ذینفعان عمومی و متخصصان، آموزش افراد و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش فناوری اطلاعات اقداماتی از جمله پشتیبانی از کاربرد برنامه‌های متن باز در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ خصوصی را انجام دهد و در همین راستا پشتیبانی از حقوق مالکیت معنوی مورد نیاز، حمایت از ایجاد و توسعه صنعت مهندسی نرم‌‌افزار مبتنی بر راه‌‌حل‌های متن باز را اجرایی کند. 

 


توییتر مچ آقای وزیر را گرفت



هنگامی وزیر خدمات اجتماعی اندونزی، سلیم سجاف الجفری ماشینش را در مسیر ویژه اتوبوس ها در پایتخت جاکارتا متوقف نمود، حتی به ذهنش خطور نمی کرد که این کار باعث تشویش اذهان عمومی گردد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از CIOL، یکی از ساکنین منطقه به کمتر ازآنی عکسی از این تخلف آقای وزیر تهیه کرد و آن را بر روی سایت شبکه اجتماعی توییتر، یعنی جایی که بیش از 10000 نفر می توانستند آن را ببینند ارسال نمود و خب طبیعتا خشم بسیاری از مردم را به خاطر نقض قانون توسط یک دولتمرد برانگیخت.
با این وجود وزیر از طریق همین شبکه به خشم مردم پاسخ گفت و از آنها عذرخواهی نمود. او طی پیامی بر روی توییتر بیان داشت؛ از تمامی واکنش ها به نقض قانون و اهمیت مردم به این موضوع تشکر می کنم، این درس ارزشمندی برای من و سایر کارمندان دولتی می باشد و صادقانه عذرخواهی می کنم و تمامی مسئولیت این تخلف را بر عهده می گیرم.
روز بعد پلیس محلی یک برگ جریمه 55 دلاری را به خاطر این تخلف تقدیم جناب وزیر نمود.
وجود چنین وقایعی قدرتمندی و میزان تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و بقیه را که در کشورهای پرجمعیتی مانند اندونزی که با 235 میلیون نفرچهارمین کشور پرججمعیت جهان می باشد را نشان می دهد.
در اوایل سال جاری شرکت تحقیقاتی Sysomos اندونزی را با در اختیار داشتن 2.4 درصد کاربران توییتر در سرتاسر جهان پس از کشورهای آمریکا، برزیل، بریتانیا، کانادا و آلمان در مقام ششم قرار داد.